Oferta

Biuro Rachunkowe CREDO wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów.

Biuro prowadzi obsługę rachunkowo – podatkową w zakresie:

  • Księgi handlowe

  • Książka przychodów i rozchodów

  • Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych

  • Kadry i płace

  • Deklaracje CIT, PIT i VAT

  • Ewidencja środków trwałych

  • Doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania

  • Rozliczenia z ZUS

  • Opracowanie sprawozdań finansowych – bilans, rachunek zysków i strat

  • Tworzenie planu kont dla nowo powstałych firm

W gestii Biura jest wyliczenie i przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego deklaracji podatkowych swoich Klientów prowadzonych w formie księgi handlowej, książki przychodów i rozchodów, czy też ryczałtu ewidencjonowanego. Po rozliczeniu każdego miesiąca Biuro Rachunkowe przesyła Klientowi informacje na temat kwoty i terminu płatności podatków, a także odpowiednio wcześniej informuje o zobowiązaniach względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Dodatkowym atutem Biura jest fakt, że korzystamy z oprogramowania firmy Comarch. Licencja na program odnawiana jest każdego roku. W związku z powyższym mamy możliwość systematycznego aktualizowania programu, co z kolei pomaga nam w obsłudze Państwa Firmy.
Częste szkolenia, w których uczestniczymy, pozwalają nam na odświeżenie i poszerzenie wiedzy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w kwestii podatku CIT, PIT, VAT, czy też w kwestii zagadnień dotyczących kadr i płac.

Biuro Rachunkowe CREDO Sadowska Anna zaprasza do współpracy Firmy m.in. z miejscowości: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Czeladź, Wojkowice, Katowice, Mysłowice, Chorzów, Bytom, Piekary Śląskie, Rogoźnik, Dobieszowice, Bobrowniki, a także przedsiębiorców mających swoje siedziby w innych miastach Województwa Śląskiego.

W celu zapoznania się z pełną ofertą Biura Rachunkowego CREDO zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy.