Oferta
Biuro Rachunkowe CREDO wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów.
Biuro prowadzi obsługę rachunkowo – podatkową w zakresie:
-
Księgi handlowe
-
Książka przychodów i rozchodów
-
Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
-
Kadry i płace
-
Deklaracje CIT, PIT i VAT
-
Ewidencja środków trwałych
-
Doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania
-
Rozliczenia z ZUS
-
Opracowanie sprawozdań finansowych – bilans, rachunek zysków i strat
-
Tworzenie planu kont dla nowo powstałych firm
W gestii Biura jest wyliczenie i przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego deklaracji podatkowych swoich Klientów prowadzonych w formie księgi handlowej, książki przychodów i rozchodów, czy też ryczałtu ewidencjonowanego. Po rozliczeniu każdego miesiąca Biuro Rachunkowe przesyła Klientowi informacje na temat kwoty i terminu płatności podatków, a także odpowiednio wcześniej informuje o zobowiązaniach względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Dodatkowym atutem Biura jest fakt, że korzystamy z oprogramowania firmy Comarch. Licencja na program odnawiana jest każdego roku. W związku z powyższym mamy możliwość systematycznego aktualizowania programu, co z kolei pomaga nam w obsłudze Państwa Firmy.
Częste szkolenia, w których uczestniczymy, pozwalają nam na odświeżenie i poszerzenie wiedzy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w kwestii podatku CIT, PIT, VAT, czy też w kwestii zagadnień dotyczących kadr i płac.
Biuro Rachunkowe CREDO Sadowska Anna zaprasza do współpracy Firmy m.in. z miejscowości: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Czeladź, Wojkowice, Katowice, Mysłowice, Chorzów, Bytom, Piekary Śląskie, Rogoźnik, Dobieszowice, Bobrowniki, a także przedsiębiorców mających swoje siedziby w innych miastach Województwa Śląskiego.
W celu zapoznania się z pełną ofertą Biura Rachunkowego CREDO zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy.