Profil

Kompetencje Biura Rachunkowego

Biuro Rachunkowe CREDO Sadowska Anna posiada certyfikat Ministerstwa Finansów (28849/2008) uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz wieloletnią praktykę zawodową, która poprzedzona była uzyskaniem wykształcenia ekonomicznego zdobytego na renomowanych uczelniach wyższych.

Działalność Biura cechuje fachowość, rzetelność, skrupulatność, profesjonalność m.in. w obsłudze spółek handlowych jak i usługowych, a także przedsiębiorstw prowadzonych w formie jednoosobowej działalności gospodarczej.

Biuro Rachunkowe CREDO Sadowska Anna dopełniło również obowiązku ubezpieczenia OC podmiotów prowadzących księgi rachunkowe oraz posiada aktualne, wymagane prawem ubezpieczenie OC.

Cel działania Biura Rachunkowego

Każdy Przedsiębiorca generuje własne potrzeby i posiada swoją specyfikę, dlatego każdego Klienta Biuro traktuje indywidualnie. Biuro Rachunkowe CREDO oferuje prowadzenie ksiąg rachunkowych w siedzibie Biura jak i u Zleceniodawcy, a także wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów proponuje odbiór dokumentacji od Zleceniodawcy, jednocześnie gwarantując wysokoą jakość obsługi księgowo – podatkowej oraz konkurencyjne ceny.

Biuro Rachunkowe CREDO jest gotowe do podjęcia współpracy w zakresie prowadzenia obsługi księgowo – podatkowej z firmami działającymi na terenie miast i miasteczek: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Czeladź, Wojkowice, Katowice, Mysłowice, Chorzów, Bytom, Piekary Śląskie, Rogoźnik, Dobieszowice, Bobrowniki.